Rydaur
Witaj w polskim swiecie fantasy - Rydaurze
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rydaur Strona Główna
->
OFFtopici dla was
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sesje Forgotten Realms
----------------
Postaci BG
Postaci NPC
Archiwalne Karty Postaci
Trwająca Sesja
Informacje Dodatkowe
MMOFLS Rhydaur Online
----------------
Regulamin
Pomoc
Londrakar
----------------
Centreville
Prezentacja Postaci i ich dzienniki
Panteon
Sprawy Techniczne
----------------
Reklama dla for o fantastycznej tematyce
Prośby/Zażalenia/Usprawnienia
OFFtopici dla was
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
snow
Wysłany: Pon 11:42, 03 Lip 2006
Temat postu:
Sprawa pierwsza... system.
Teoretycznie jest ten sam system, niestety jest parę rozbieżności [inicjatywa, inne zdolności (talenty, umiejętności, wiedza), wyparowywanie obrażeń]
Sprawa druga – połączenie
Tu jest dość prosta sprawa... wróg mojego wroga jest moim przyjacielem. Każdy z tych 3 grup nadnaturalnych ma swój cel. Dość łatwo jest połączyć ich w kupę dając odpowiedniego przeciwnika zagrażającemu im wszystkim. Więc dla „wyższego” dobra będą musieli współpracować
Chociażby technokracja jest takim „uniwersalnym” wrogiem
Jagmin
Wysłany: Pon 10:30, 03 Lip 2006
Temat postu:
To żeś nie widział mojebo MG (Narratora). Dla niego było na rękę że wszyscy chcą się pozagryzać.
Władca Nocy
Wysłany: Pon 10:27, 03 Lip 2006
Temat postu:
Och... terqaz dla mnie przynisłeś zaskakującą informację... sądziłęm że te trzy systemy są oparte na tej samej mechanice... a jeśli tak to nie powinno być problemu... jakie więc są różnice?
PS: tych trzech istot nie da sie złączyć w drużynę, bo to wszyscy wrogowie...
snow
Wysłany: Pon 1:53, 03 Lip 2006
Temat postu:
inicjatywa
tutaj sądzę, że wampirza inicjatywa jest najprostsza [zręczność + używana umiejętność +k10]
obrażenia
dość ważna sprawa. Które obrażenia mogą zostać wyparowane a które nie.
-magowie: wg mnie najlepiej byłoby potraktować ich jak zwykłych ludzi [mogą wyparowywać tylko lekkie]
-wilkołaki: w ludzkiej / wilczej [homid/lupus] postaci tak jak zwykli śmiertelnicy, w formie bojowej [crinos/ hispo] standardowo, pozostaje tylko forma pośrednia [glabro]
snow
Wysłany: Pon 1:42, 03 Lip 2006
Temat postu: wampiry,wilkołaki i magowie łączcie się !!
Świat mroku ma wielu nadnaturalnych „mieszkańców”... mumie, nieśmiertelni, itp. Sprawa którą chciałbym tu poruszyć tyczy się jednak 3 głównych nadnaturalnych: magów, wampirów i wilkołaków. A raczej połączenia ich w jedno. Niestety podręczniki podają sprzeczne zasady. Jakie są wasze pomysły? Co można by zmienić, żeby w jednej drużynie połączyć te 3 nadnaturalne istoty?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin