Rydaur
Witaj w polskim swiecie fantasy - Rydaurze
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rydaur Strona Główna
->
OFFtopici dla was
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sesje Forgotten Realms
----------------
Postaci BG
Postaci NPC
Archiwalne Karty Postaci
Trwająca Sesja
Informacje Dodatkowe
MMOFLS Rhydaur Online
----------------
Regulamin
Pomoc
Londrakar
----------------
Centreville
Prezentacja Postaci i ich dzienniki
Panteon
Sprawy Techniczne
----------------
Reklama dla for o fantastycznej tematyce
Prośby/Zażalenia/Usprawnienia
OFFtopici dla was
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
snow
Wysłany: Czw 16:34, 22 Cze 2006
Temat postu:
Na początek to szorować mi do jakiegoś off topica z tym bo mi cholerstwo nie chce przenieść postu tylko cały temat i znowu będę musiał się męczyć i na okrętkę robić.
Po drugie.... ja nic nie mówię na temat nazw krain czy czegoś innego, tylko na temat mechaniki. Twoja sprawa ty robisz, ja z tym nic wspólnego nie mam, zrobisz jak uważasz.
Po trzecie... co do gier to mógłbyś się pomylić co prawda nie wymieniłeś starych gier [eye of behlder, lalnds of lore, champions of krynn itp] a te które wymieniłeś były dodawane do czasopism [mam nawet w oryginale 7 kingdoms i divine divinity] [nawiasem mówiąc warlords 1 rules:P]
Każdy ma inne podejście, ty spisywałeś w kajetach, ja zacząłem się interesować filozofią [co by postacie bardziej „żywe” były], zapisałem się do bractwa rycerskiego [żeby na własnej skórze przekonać się jak to jest nosi zbroje i miecz a co za tym idzie jak ulepszyć pewne mankamenty w grze]
Na koniec musze powiedzieć, że zacząłeś wczesnej ode mnie ^^ mnie bakcyl dopadł w 14 roku życia
Malark
Wysłany: Czw 12:26, 22 Cze 2006
Temat postu:
System by się nadawał, ale JA (może nie każdy z tym się zgadza i uważa, że prościej wziąć gotowy system, lecz nikt nie mówił, że będzie łatwo
) chcę robić oryginalny system. Nie czytałem żadnej książki fantasy nigdy (troszkę liznąłem jakąś A.Christie (tak się chyba pisze jak pamiętam
) ale doszedłem do wniosku po 14 stronach, że nie umie pisać o fantasy).
Może to zabrzmi głupio dla was, ale ja po prostu prawie każdą grę jaka mi się spodoba przenoszę na papier. Tak było z Warlords3, Warcraftami, Heroesami i wieloma, których prawdopodobnie nie znacie, gdyż są bardzo zapomniane w Polsce. (Age of Wonders, Seven Kingdoms, Divine Divinity, Kroniki Czarnego Księżyca - podaję tytuły, bo a nuż się ktoś trafi
)
W pewnym wieku (bodaj 13 lat) założyłem swój pierwszy zeszycik wyłącznie na zapisywanie wymyślonych imion, postaci, królestw, potworów, nawet pojedynczych sytuacji jak zwyczaje pogrzebowe czy śluby, wszystko to skrzętnie zpaisywałem. Po dwóch latach miałem już 23 zeszyty 60 kartkowe A5 i 4 bruliony A5. Przy oglądaniu głupich bajek (scenariuszowo) tj. Gumisie czy czarodziejki WITCH powstawały często pomysły na przygody. (Tak, tak, Londrakar jest z Witcha tylko tam się nazywał Kondrakar
) Dzięki temu całemu ogromnemu archiwum mam teraz ogromne kompendium wiedzy o Świecie Rhydauru (owoc tej 4 letniej pracy), drzewa rodowe wszystkich krajów na świecie, szlaki handlowe, mundury wojsk każddego z krajów, taktyki wojenne, krótkie charakterystyki całych rządów tych państw (nie w stylu "Rząd Londrakaru jest b dobry", tylko char. króla królowej synów córek rodziców generałów admirałów naczelnych magów namiestników, wszsytkiego).
Najbardziej dziwi mnie samego fakt, że właściwie nei jestem wam w stanie powiedzieć, kiedy dzieje się akcja tego co robimy w sesjach.
W każdym bądź razie są to najświeższe wydarzenia.
Foigan
Wysłany: Czw 11:41, 22 Cze 2006
Temat postu:
Cytat:
„wyższej instancji”
Kogo masz na myśli.
Cytat:
wampir jest chyba jedynym systemem (mam tu na myśli mechanikę) który nadawałby się na grę na forum
Ja gram w FR i WH i powiem fajna sprawa!
snow
Wysłany: Czw 11:36, 22 Cze 2006
Temat postu:
Władca Nocy:
nie każdy do każdego systemu się nadaje. Skoro masz takich graczy, którzy chcą grac w świat mroku to może wilkołak?? albo ”lekko” zmodyfikowany” sabat?
Foigan:
Zapraszam do Bydgoszczy, w najbliższą sobotę będzie pierwsze spotkanie
Jeśli o granie przez forum/czat wszelakiej maści idzie to przez całą swoją karierę popełniłem tylko jedną taką sesję.... za dużo się traci i nie ma tego klimatu, że o mechanice nie wspomnę [chociaż wampir jest chyba jedynym systemem (mam tu na myśli mechanikę) który nadawałby się na grę na forum, poddałem taki pomysł, ale jakoś nie spodobał się „wyższej instancji”]
Foigan
Wysłany: Śro 22:15, 21 Cze 2006
Temat postu:
Cytat:
Też bym chciał tak móc... ale połowa moich graczy to pół-mózgi
Masz pecha pokolenie pół-orków z inteligencją i mądrością poniżej 5.
Snow zagrałbym z tobą w wampira.
Władca Nocy
Wysłany: Śro 20:21, 21 Cze 2006
Temat postu:
Też bym chciał tak móc... ale połowa moich graczy to pół-mózgi :/ nie da rady... nie widzą subtelnych zawirowań i szczegółów... beznadzieja... dlatego tworze dla nich coś mrocznego, tajemniczego.. ale niestety prostego... no i ze sporą dozą rozlewu krwi... i to mi sie nie podoba...
snow
Wysłany: Wto 0:02, 20 Cze 2006
Temat postu:
Dla mnie wampir jest polem nieustającej bitwy. Nie mam tu jednak na myśli ciągłego okładania się z innymi nadnaturalnymi...
Rodzina rzadko tworzy nowych członków. A już na pewno nie spokrewnia pierwszego lepszego człowieka z ulicy. Jeśli ktoś stanie się kainitą, znaczy to, że spokrewnieni potrzebowali czegoś. Jakiegoś talentu czy cechy charakteru.
Nowemu nigdy nie jest łatwo i jest na cenzurowanym. I tu zaczyna się pierwsza walka... walka o to, żeby nie stać się czyimś pionkiem a zarazem walka o zdobycie pewnego statusu w świecie nieumarłych. Gdy pijawce uda się przejść przez ten etap znów musi walczyć, tym razem o utrzymanie swojej pozycji jak i o pionki którymi będzie mógł kierowa w swoich intrygach.
Świat wampira jest światem, który nie wybacza, nie toleruje się tu potknięć czy słabości. Jeśli nie potrafisz zostaniesz zastąpiony, jeśli spróbujesz narazić maskaradę również czeka cię koniec. I pamiętaj
WSZYSTKO ZOSTANIE WYKOŻYSTANE PREZCIWKO TOBIE!
Tak ja to widzę i taki jest mój sposób prowadzenia wampira. Nic nie jest tym, na co wygląda, chyba, że dla zmylenia jest dokładnie tym, na co wskazuje, tutaj sprawy nie mają podwójnego dna... mają zazwyczaj potrójne, a wampiry, które dziesiątki lat knują intrygi znają się naprawdę na rzeczy i nie popełniają rażących w oczy błędów. Jeśli im coś nie wyjdzie to będzie to tylko w detalach. A jak to powiadają w detalach diabeł siedzi.
snow
Wysłany: Pon 23:41, 19 Cze 2006
Temat postu: 1001 sposobow na prowadzenie wampira
- Jak się prowadzi wampira?
- Mrocznie i tajemniczo....
Jak wy prowadzicie ten system?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin