Autor |
Wiadomość |
snow |
Wysłany: Czw 11:24, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
Punkt 2.
Wg zasad jedynie w walce w ręczy czy w bójce są dodawane automatycznie
Punkt 6.
Tu sprawa jest trochę bardziej skomplikowana jest parę powodów, dla których tak zrobiłem:
I. dyscypliny dostaje się niejako od stwórcy... dowolne rozdawanie mogłoby doprowadzić co „wymarcia” pewnych dyscyplin z klanu
II. zabezpieczenie przed „przepakowaniem” wydając punkty wolne można na starcie posiadać dyscyplinę na poziomie 5...
III. dzięki temu postać nie jest przegięta na starcie i określenie dyscyplina klanowa ma tutaj sens [czytaj każdy z danego klany ma daną dyscyplinę minimalnie ja 1 kropce]. Odzwierciedla to też „młodość” wampira [nota bene nie pozwalam graczom na wydawanie punktów wolnych na pozycję oraz dyscypliny]
IV. trzeba pamiętać, że każdy medal ma 2 strony. Młody wampir posiadający bardzo dobrze rozwiniętą jakąś dyscyplinę staje się łakomym kąskiem dla starszych |
|
 |
Władca Nocy |
Wysłany: Śro 20:24, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
Ad. 2. - tak jest normalnie (z tego co pamiętam...)
Ad. 6. - ograniczasz w ten sposób graczy... |
|
 |
snow |
Wysłany: Śro 15:01, 14 Cze 2006 Temat postu: |
|
Ja osobiście wprowadziłem 6 delikatnych zmian:
1. SPECJALIZACJA: dodatkowym bonusem z posiadana specjalizacji jest obniżenie stopnia trudności o 1.
2. POTENCJA: dyscyplina ta jest używana automatycznie przy każdej siłowej akcji.
3. AKCELERACJA: używanie akceleracji podnosi inicjatywę [zręczność + spryt + poziom akceleracji +k10].
4. BRAK ZDOLNOŚCI: używanie zdolności której się nie posiada podnosi stopień trudności o2 [lub całkowicie uniemożliwia].
5. WIĘZY KRWI: minimalnie potrzeba 1 punktu krwi.
6. STARTOWE DYSCYPLINY: każda postać startuje z 1 kropka w swoich klanowych dyscyplinach |
|
 |
snow |
Wysłany: Śro 11:57, 14 Cze 2006 Temat postu: O mechanice słów parę |
|
Jak wy prowadzicie wampira? Jakie zmiany wprowadziliście? |
|
 |