Midgar
Bóg
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Niebios
|
Wysłany: Pią 20:32, 03 Maj 2013 Temat postu: [Radek] Garret Overhill |
|
|
Garret Overhill
Klasa: Iluzjonista/ Gnomi wynalazca 5/5
Rasa: Gnom
Charakter: Neutralny dobry
Rozmiar: mały
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 77
Wzrost: 103
Waga: 23
Pochodzenie: Lantan
Szybkość 6 (9)
Atrybuty
Siła 10 (12) +1
Zręczność 12 +1
Budowa 12 +1
Intelekt 16 +3
Mądrość 12 +1
Charyzma 12 +1
PW: 41
KP: 21
Bazowy atak +5
Wytrwałość +3
Refleks +8
Wola +6
Umiejętności:
Alchemia 3+10+2 = 15
Czarostwo 3
Koncentracja 1
Profesja (inżynier) 1+3 = 4
Przeszukiwanie 3+7 = 10
Rzemiosło (jubilerstwo) 3+9+2 = 14
Rzemiosło (kowalstwo) 3+11 = 14
Rzemiosło (ślusarstwo) 3+4 = 7
Szacowanie 3+7 = 10
Unieszkodliwianie urządzeń 3+10 = 13
Wiedza (inżynieria) 3+4 = 7
Wiedza (architektura) 3+4 = 7
Klasowe:
Chowaniec
Zapisanie zwoju
Stworzenie cudownej rzeczy
Przedmiot wynalazcy
Dodatkowy przedmiot
Zogniskowanie unieszkodliwienia mechanizmów
Dodatkowy przedmiot
Odzysk
Wyuczone:
Błyskawiczny refleks
Zogniskowanie jubilerstwa
Dostrojenie klejnotu
Finezja w broni (buzdygan lekki)
Znane moce mechanizmów:
Poziom 0
Dłoń maga, promień mrozu, raca, rozprysk kwasu, światło, wstrząs elektryczny;
Poziom 1
Huk Horizikaula, płonące dłonie, tłuszcz, wytrzymałość żywiołowa
Poziom 2
Bycza siła, kwasowa strzała Melfa
Poziom 3
Błyskawica
Czary
Specjalizacja: iluzjonista
Zakazana szkoła: wieszczenie i nekromancja
4/3+1/2+1/1 (ze szkoły iluzji mogę zapamiętać jeden dodatkowy czar)
Poziom 0
Widmowy odgłos
Odporność
Promień mrozu
Dłoń maga
Naprawa
Otwarcie/zamknięcie
Czytanie magii
Kuglarstwo
Tajemny znak
Wykrycie magii
Raca
Światło
Tańczące światła
Oszołomienie
Wyciszenie odrzwi
Rozprysk kwasu
Kaszlnięcie Horizikaula
Wstrząs elektryczny
Wystrzelenie bełtu
Poziom 1
Deszcz kolorów
Zmiana siebie
Sieć cieni
Hipnoza
Uśpienie
Płonące dłonie
Wiadomość
Poziom 2
Szpony mroku
Płomienie Aganazzara
Lustrzany obraz
Płonąca kula
Poziom 3
Kula niewidzialności
Rozproszenie magii
Przedmioty
Zbroja
Napierśnik +2
Lekki buzdygan +2 1k6 + 2
+6 na trafienie
Pierścień ochrony +2
Rękawice ogrowej siły +2
Poręczny plecak Hewarda
Róg mgieł
Buty Shandakula
Wóz z warsztatem zaprzężony w dwa konie
Krzykacz Overhilla (Huk Horizakula) 50 ładunków (dodatkowy przedmiot)
Miotacz kwasu. (Kwasowa strzała Melfa) 50 ładunków (dodatkowy przedmiot)
9700 sz Musze kupić jeszcze jakieś drobiazgi
Garret Overhill - gnom z Lantan. Jest to bardzo wesoły gnom o pogodnym usposobieniu, można nawet powiedzieć, że trochę lekkomyślny. Ma dłuższe kręcone, brązowe włosy oraz nosi kilkudniowy zarost. Posiada wiele zawodów, ale czasami zdarza mu się pokazać kilka kuglarskich sztuczek przydrożnych gospodach w zamian za posiłek.
W młodości parał się kuglarstwem co spowodowało, że gdy tylko skończył pełnoletność wyruszył do Silverymoon do Akademii Magii, aby kształcić się w sztuce magicznej, szczególnie w magii iluzji. W tym samym czasie rozwijał swoje pasje związane z majsterkowaniem i tworzeniem różnego rodzaju wynalazków i dziwnie działających maszyn. Dorabiał jako jubiler. Po skończeniu szkoły wędrował po Północy i Wybrzeżu Mieczy szukając przygód oraz rozwijając się jako czarodziej. Jednak największy zwrot w jego karierze nastąpił gdy spotkał na swojej drodze pewnego mężczyznę używającego dziwnych przedmiotów. Był to człowiek o imieniu Aeron Zora, który parał się dziwną profesją. Niegdyś bard jednak znużyła go magia i postanowił szukać innej możliwości osiągania podobnych efektów, ale za pomocą technologii. Garret skorzystał z okazji i nauczył się podstaw. Szybko chłonął wiedzę gdyż miał smykałkę do majsterkowania.
Po odbyciu szkolenia ruszył dalej na szlak. Zaopatrzył się w ruchomy warsztat oraz stworzył dwa przedmioty z których często korzysta. Jednym z nich jest Krzykacz Overhilla. Jest to urządzenie, które potężnie wzmacnia głos powodując obrażenia i oszołomienie u przeciwnika. Jest to coś na kształt sporego głośnika pełnego różnego rodzaju membran, przesłon i przekładni umieszczonego za głową oraz niewielkiego "mikrofonu" w postaci tuby który znajduje się na wysokości ust.
Drugi przedmiot to Miotacz kwasu (Garret nie jest oryginalny jeśli chodzi o nazewnictwo swoich wynalazków). Urządzenie mocowane zamiast karwaszy. System połączony rurkami. Na jednej ręce jest wyrzutnia oraz zbiornik z kwasem, a na drugiej zbiornik z podciśnieniem.
W tym momencie Garret przebywa w Złotych Polach regenerując się przed kolejną przygodą oraz szukając inspiracji co do kolejnych wynalazków.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Midgar dnia Sob 0:23, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|