Malark
Bóg
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 23:27, 01 Maj 2013 Temat postu: (Norbert) Malark Dundragon |
|
|
Paladyn 4 poziom (Podręcznik Gracza 3.0)
Rycerz Purpurowego Smoka 5 poziom (Zapomniane Krainy 3.0)
Templariusz 1 poziom (Obrońcy Wiary 3.0)
XP 46050
Człowiek,
Praworządny/Dobry,
Wiara - Helm,
Rozmiar średni
Mężczyzna 24 l., 179cm, 85 kg, szare oczy, czarne krótkie włosy,
Pochodzenie i karnacja Cormyr
S 15 +2 (17 +3)
Z 12 +1
B 10 0
I 10 0
M 14 +2
C 14 +2 (16 +3)
PW 65 KP 27
Bazowy atak +10/+5
Inicjatywa +1
Rzuty Obronne:
Wytrwałość +12
Refleks +5
Wola +8
W zwarciu +13
Na odległość +11
Broń 1
"Bolączka Zhentarima" - Miecz Półtoraręczny Miłosierdzia +2 - nadano mu takie imię za wymordowanie niezliczonych agentów Zhentarimów podczas oczyszczania Skalistych Ziem.
Bonus ataku +16/+11
Obrażenia 1k10+7
Krytyk 19-20/x2
Broń 2
Kusza Ciężka
Bonus ataku +11/+6
Obrażenia 1k10
Krytyk 19-20/x2
Broń 3
Młot Bojowy
Bonus ataku +13/+8
Obrażenia 1k8+3
Krytyk x3
Zbroja
Pełna płytowa +2 (premia ze zbroi +10)
Tarcza
Duża drewniana +2 (bonus do ochrony +4)
Umiejętności
Dyplomacja +7
Koncentracja +2
Leczenie +6
Nasłuchiwanie +6
Wiedza (religia) +8
Zauważanie +6
Atuty i zdolności:
Z Paladyna:
1. Wykrycie zła
2. Łaska objawiona
3. Nakładanie rąk
4. Objawione zdrowie
5. Aura odwagi
6. Ugodzenie zła
7. Usunięcie choroby
8. Odegnanie nieumarłego
Z Rycerza Purpurowego Smoka: (z FR)
1. Bohaterska tarcza
2. Inspirujący okrzyk
3. Inspirowanie odwagi 2/dzień
4. Strach
5. Przysięga gniewu
6. Ostatni bastion
Z Templariusza:(z OW)
1. Niezłomność
2. Specjalizacja w broni (miecz półtoraręczny)
Wyuczone:
1.Biegłość w broni egzotycznej (miecz półtoraręczny)
1.Edukacja (z FR)
3.Zogniskowanie broni (miecz półtoraręczny)
6.Zdolności przywódcze (PMP)
9.Gospodarz ( z PBT)
Magiczne przedmioty
Rękawice siły ogra +2
Płaszcz charyzmy +2
Karwasze pancerza +2
Tytuł barona Skalistych Wzgórz
Majątek z którego korzystają poplecznicy:
3x wóz na skarby (puste)
5x wóz z balistami (mobilne platformy strzelnicze)
1x wóz zaopatrzeniowy (2 tony miejsca na żarcie, namioty, narzędzia, wyposażenie własne i dobytek prywatny popleczników)
40 Żołnierzy (Zbrojny) (każdy ma limit majątku 900sz)
każdy ma rumaka bojowego, zbroję krytą, lancę, miecz długi i tarczę. KP 19, trafienie +1, obrażenia 1k8+1 HP 10-13
4x Chorążych (2 poziom Zbrojny), (limit majątku 2000sz) ma pełną płytówkę, rumaka bojowego, lancę, długi miecz i tarczę. KP 21, trafienie +2, HP 18, obrażenia 1k8+2
2x Komendantów (3 poziom Zbrojny) (limit majątku 2500sz) rumak bojowy, pełna płytówka mistrzowska, tarcza mistrzowska, miecz długi, lanca cięzka KP 21, trafienie +3, HP 24, obrażenia 1k8+3
1x Konstabl (4 poziom Zbrojny) (limit majątku 3300sz) rumak bojowy, pełna płytówka +1, tarcza mistrzowska, miecz długi, lanca ciężka, KP 23, trafienie +4, HP 30, obrażenia 1k8+3
1x Kapitan (5 poziom Zbrojny) (limit majątku 4300sz) rumak bojowy, pełna płytówka +1, tarcza mistrzowska, miecz długi mistrzowski, lanca ciężka mistrzowska, KP 23, trafienie +5, obrażenia 1k8+3
łącznie to jest 20 koni lekkich i 48 rumaków bojowych.
Podróżuje ze mną jedna chorągiew jazdy czyli 10 + Chorąży. Reszta w Malark's Keep zostaje.
Majątek pozostały:
50000sz na 10 poziom z Gospodarza (zostało 30033sz)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malark dnia Sob 16:56, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|