Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 1:42, 03 Lip 2006 Temat postu: wampiry,wilkołaki i magowie łączcie się !! |
|
|
Świat mroku ma wielu nadnaturalnych „mieszkańców”... mumie, nieśmiertelni, itp. Sprawa którą chciałbym tu poruszyć tyczy się jednak 3 głównych nadnaturalnych: magów, wampirów i wilkołaków. A raczej połączenia ich w jedno. Niestety podręczniki podają sprzeczne zasady. Jakie są wasze pomysły? Co można by zmienić, żeby w jednej drużynie połączyć te 3 nadnaturalne istoty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 1:53, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
inicjatywa
tutaj sądzę, że wampirza inicjatywa jest najprostsza [zręczność + używana umiejętność +k10]
obrażenia
dość ważna sprawa. Które obrażenia mogą zostać wyparowane a które nie.
-magowie: wg mnie najlepiej byłoby potraktować ich jak zwykłych ludzi [mogą wyparowywać tylko lekkie]
-wilkołaki: w ludzkiej / wilczej [homid/lupus] postaci tak jak zwykli śmiertelnicy, w formie bojowej [crinos/ hispo] standardowo, pozostaje tylko forma pośrednia [glabro]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Władca Nocy
Bóg
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Redhorn
|
Wysłany: Pon 10:27, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Och... terqaz dla mnie przynisłeś zaskakującą informację... sądziłęm że te trzy systemy są oparte na tej samej mechanice... a jeśli tak to nie powinno być problemu... jakie więc są różnice?
PS: tych trzech istot nie da sie złączyć w drużynę, bo to wszyscy wrogowie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jagmin
Początkujący Gracz
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Hobbyton
|
Wysłany: Pon 10:30, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
To żeś nie widział mojebo MG (Narratora). Dla niego było na rękę że wszyscy chcą się pozagryzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 11:42, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Sprawa pierwsza... system.
Teoretycznie jest ten sam system, niestety jest parę rozbieżności [inicjatywa, inne zdolności (talenty, umiejętności, wiedza), wyparowywanie obrażeń]
Sprawa druga – połączenie
Tu jest dość prosta sprawa... wróg mojego wroga jest moim przyjacielem. Każdy z tych 3 grup nadnaturalnych ma swój cel. Dość łatwo jest połączyć ich w kupę dając odpowiedniego przeciwnika zagrażającemu im wszystkim. Więc dla „wyższego” dobra będą musieli współpracować
Chociażby technokracja jest takim „uniwersalnym” wrogiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|