Forum Rydaur Strona Główna Rydaur
Witaj w polskim swiecie fantasy - Rydaurze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wampiry,wilkołaki i magowie łączcie się !!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rydaur Strona Główna -> OFFtopici dla was
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snow
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 1:42, 03 Lip 2006    Temat postu: wampiry,wilkołaki i magowie łączcie się !!

Świat mroku ma wielu nadnaturalnych „mieszkańców”... mumie, nieśmiertelni, itp. Sprawa którą chciałbym tu poruszyć tyczy się jednak 3 głównych nadnaturalnych: magów, wampirów i wilkołaków. A raczej połączenia ich w jedno. Niestety podręczniki podają sprzeczne zasady. Jakie są wasze pomysły? Co można by zmienić, żeby w jednej drużynie połączyć te 3 nadnaturalne istoty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
snow
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 1:53, 03 Lip 2006    Temat postu:

inicjatywa
tutaj sądzę, że wampirza inicjatywa jest najprostsza [zręczność + używana umiejętność +k10]

obrażenia
dość ważna sprawa. Które obrażenia mogą zostać wyparowane a które nie.

-magowie: wg mnie najlepiej byłoby potraktować ich jak zwykłych ludzi [mogą wyparowywać tylko lekkie]

-wilkołaki: w ludzkiej / wilczej [homid/lupus] postaci tak jak zwykli śmiertelnicy, w formie bojowej [crinos/ hispo] standardowo, pozostaje tylko forma pośrednia [glabro]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Władca Nocy
Bóg



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Redhorn

PostWysłany: Pon 10:27, 03 Lip 2006    Temat postu:

Och... terqaz dla mnie przynisłeś zaskakującą informację... sądziłęm że te trzy systemy są oparte na tej samej mechanice... a jeśli tak to nie powinno być problemu... jakie więc są różnice?

PS: tych trzech istot nie da sie złączyć w drużynę, bo to wszyscy wrogowie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Jagmin
Początkujący Gracz



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Hobbyton

PostWysłany: Pon 10:30, 03 Lip 2006    Temat postu:

To żeś nie widział mojebo MG (Narratora). Dla niego było na rękę że wszyscy chcą się pozagryzać. Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
snow
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 11:42, 03 Lip 2006    Temat postu:

Sprawa pierwsza... system.

Teoretycznie jest ten sam system, niestety jest parę rozbieżności [inicjatywa, inne zdolności (talenty, umiejętności, wiedza), wyparowywanie obrażeń]

Sprawa druga – połączenie

Tu jest dość prosta sprawa... wróg mojego wroga jest moim przyjacielem. Każdy z tych 3 grup nadnaturalnych ma swój cel. Dość łatwo jest połączyć ich w kupę dając odpowiedniego przeciwnika zagrażającemu im wszystkim. Więc dla „wyższego” dobra będą musieli współpracować


Chociażby technokracja jest takim „uniwersalnym” wrogiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rydaur Strona Główna -> OFFtopici dla was Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin