Forum Rydaur Strona Główna Rydaur
Witaj w polskim swiecie fantasy - Rydaurze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

O mechanice słów parę

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rydaur Strona Główna -> OFFtopici dla was
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snow
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 11:57, 14 Cze 2006    Temat postu: O mechanice słów parę

Jak wy prowadzicie wampira? Jakie zmiany wprowadziliście?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez snow dnia Wto 0:04, 20 Cze 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snow
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 15:01, 14 Cze 2006    Temat postu:

Ja osobiście wprowadziłem 6 delikatnych zmian:

1. SPECJALIZACJA: dodatkowym bonusem z posiadana specjalizacji jest obniżenie stopnia trudności o 1.
2. POTENCJA: dyscyplina ta jest używana automatycznie przy każdej siłowej akcji.
3. AKCELERACJA: używanie akceleracji podnosi inicjatywę [zręczność + spryt + poziom akceleracji +k10].
4. BRAK ZDOLNOŚCI: używanie zdolności której się nie posiada podnosi stopień trudności o2 [lub całkowicie uniemożliwia].
5. WIĘZY KRWI: minimalnie potrzeba 1 punktu krwi.
6. STARTOWE DYSCYPLINY: każda postać startuje z 1 kropka w swoich klanowych dyscyplinach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Władca Nocy
Bóg



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Redhorn

PostWysłany: Śro 20:24, 21 Cze 2006    Temat postu:

Ad. 2. - tak jest normalnie (z tego co pamiętam...)

Ad. 6. - ograniczasz w ten sposób graczy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snow
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 11:24, 22 Cze 2006    Temat postu:

Punkt 2.

Wg zasad jedynie w walce w ręczy czy w bójce są dodawane automatycznie

Punkt 6.

Tu sprawa jest trochę bardziej skomplikowana jest parę powodów, dla których tak zrobiłem:

I. dyscypliny dostaje się niejako od stwórcy... dowolne rozdawanie mogłoby doprowadzić co „wymarcia” pewnych dyscyplin z klanu
II. zabezpieczenie przed „przepakowaniem” wydając punkty wolne można na starcie posiadać dyscyplinę na poziomie 5...
III. dzięki temu postać nie jest przegięta na starcie i określenie dyscyplina klanowa ma tutaj sens [czytaj każdy z danego klany ma daną dyscyplinę minimalnie ja 1 kropce]. Odzwierciedla to też „młodość” wampira [nota bene nie pozwalam graczom na wydawanie punktów wolnych na pozycję oraz dyscypliny]
IV. trzeba pamiętać, że każdy medal ma 2 strony. Młody wampir posiadający bardzo dobrze rozwiniętą jakąś dyscyplinę staje się łakomym kąskiem dla starszych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rydaur Strona Główna -> OFFtopici dla was Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin