Forum Rydaur Strona Główna Rydaur
Witaj w polskim swiecie fantasy - Rydaurze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

o co chodzi jakby ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rydaur Strona Główna -> OFFtopici dla was
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 1:37, 04 Cze 2006    Temat postu: o co chodzi jakby ??

witam.
na ta stronke natrafilem na forum dnd.pl,
podobno miala tu byc "hybryda" dnd i wampa [?????]
co prawda forum jest i posty tez... wszystko ladnie pieknie ale.... ni cholery opisu teg "wynalazku" znalesc nie moge... jesli moznab bylo o delikatna pomoc prosic, tudziez pewnego rodzaju "kierunkowskazy" bylbym wdzieczy. ciekaw jestem jak wygloda to cudo Twisted Evil
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 1:39, 04 Cze 2006    Temat postu:

ok niewazne.. znalazlem ^^'
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 1:42, 04 Cze 2006    Temat postu:

a jednak nie... -_-
Powrót do góry
Saktol Di Ent
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DandD.fora.pl

PostWysłany: Nie 12:48, 04 Cze 2006    Temat postu:

Forum MMOFLS Rhydaur Online Site Strona Główna -> Nowy System Forumowy

tu jakby masz całość prac nad systemem ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Malark
Bóg



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 16:22, 04 Cze 2006    Temat postu:

Cóż, jako gość nie wiele można zobaczyć Wink Prosimy o rejestrację

System jest w budowie, będzie faktycznie hybrydą plus kilka nowych pomysłów...

Na razie na rozgrywanych sesjach obowiązują zasady czystego storytellingu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snow
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 23:09, 04 Cze 2006    Temat postu:

Veni Vidi... i to by bylo na tyle

z tego co widzialme to rodzi mi sie tylko jedno pytanie.... po co sobie utrudniacie zycie tak straszie? wamp ma mechanike przystosowana do storytellingu [a zucanie kostkami na grach forumowych/ przez gg/ inna opcja internetowa to mija sie z celem troche ^^]

czy nie prosciej zostawic wszystko tak jka jest tylko pozmieniac umiejetnosci i magie ?

a co co magii to mozecie zaczerpnac troche z maga i pozamiatane. latwo prosto i przyjemnie.

na dziendobry macie gotowy system rzygotowany do takich rozgrywek, dokonujecie niewielkich zmian i jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Malark
Bóg



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:09, 05 Cze 2006    Temat postu:

Cóż jesteśmy jednak chyba zbyt konserwatywni i celowo chcemy oryginalności i nie powtarzania ukutych schematów (oczywiście ucinam wszelkie odpowiedzi typu "występują elfy orgki i gobliny" - nie da się zrobić czegoś 100% oryginalnego! Smile

Pozdrawiam i zachęcam do większego wkładu w budowę systemu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snow
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 2:07, 06 Cze 2006    Temat postu:

moze taki maly przyklad o co mi chodzi ^^

nie twierdze, ze w wampirze jest idealne wszystko zrobione bo nie jest, tak jak w zadnym ze systemow [tutaj taki przyklad... przedpotopowie na rowerze teoretczie moze wyciagnoc 2860 hm/h ...] ale jest to w miare inteligentnie zrobione. cechy sa podizelone na 3 kategorie fizyczne, spoleczne i mentalne. cecha przybiera watrosc od 1 do 5. mozna zalozyc ze przecietny czlowiek ma wszedze wartosc 2.

zrobmy elfa tym sposobem [po nazwie cechy wartosc startowa a w nawiasie maxymalna]

sila 1(4) - drobna budowa i "delikatnosc"
zrecznosc 3(6) naturalna zwinnosc i wrodzony refleks
wytrzymalosc 1(4) tak samo jka sila

wyglad 3(6) doskonalsze rysy, gracja poruszaia sie, elegancja
charzma 1(4) snobizm i lekka xenofobia
oddzialywanie 2(5)

percepcja 3(6) bystre, uwazne spojrzenie na otoczenie
inteligencja 2(5)
spryt 2(5)

umiejetnosci mozna zrobic analogicznie

--- latwo szybko i przyjemie....

a co do magii...to tak jak pisalem wczesniej latwo z maga zaadoptowac pewne rozwiazaia. [ew pewna gra miala cs podobnego might and magic]

magie podzielic na sfery... :
- ogien , woda, ziemia, powietrze, [tak jak zywioly]
- biala [roznego rodzaju blogoslwienstwa, leczenia, defensywne czary itp]
- czarna [wyssaia energii, animacja martwego itp]
- umyslu [telepatia, esp, telekineza, lewitacja tip]
- ciala [polimorfia, i inne modyfikujace wlasnosci materii]

w przedziale 0-5 przy czym tutaj ilosc kropek oznaczalaby "znajomosc" dajen sfery

i jedna ceche odpowiedzalna za sile czarow w przedziale 0-10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snow
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 2:10, 06 Cze 2006    Temat postu:

apropos oryginalnego.... a co z przebudzeniem ziemi ? obsydianinowie, t'skarangi, horrory.... duzo tam tego jest ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rydaur Strona Główna -> OFFtopici dla was Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin