Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 1:37, 04 Cze 2006 Temat postu: o co chodzi jakby ?? |
|
|
witam.
na ta stronke natrafilem na forum dnd.pl,
podobno miala tu byc "hybryda" dnd i wampa [?????]
co prawda forum jest i posty tez... wszystko ladnie pieknie ale.... ni cholery opisu teg "wynalazku" znalesc nie moge... jesli moznab bylo o delikatna pomoc prosic, tudziez pewnego rodzaju "kierunkowskazy" bylbym wdzieczy. ciekaw jestem jak wygloda to cudo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 1:39, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ok niewazne.. znalazlem ^^'
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 1:42, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
a jednak nie... -_-
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Saktol Di Ent
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DandD.fora.pl
|
Wysłany: Nie 12:48, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Forum MMOFLS Rhydaur Online Site Strona Główna -> Nowy System Forumowy
tu jakby masz całość prac nad systemem ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Malark
Bóg
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 16:22, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cóż, jako gość nie wiele można zobaczyć Prosimy o rejestrację
System jest w budowie, będzie faktycznie hybrydą plus kilka nowych pomysłów...
Na razie na rozgrywanych sesjach obowiązują zasady czystego storytellingu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 23:09, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Veni Vidi... i to by bylo na tyle
z tego co widzialme to rodzi mi sie tylko jedno pytanie.... po co sobie utrudniacie zycie tak straszie? wamp ma mechanike przystosowana do storytellingu [a zucanie kostkami na grach forumowych/ przez gg/ inna opcja internetowa to mija sie z celem troche ^^]
czy nie prosciej zostawic wszystko tak jka jest tylko pozmieniac umiejetnosci i magie ?
a co co magii to mozecie zaczerpnac troche z maga i pozamiatane. latwo prosto i przyjemnie.
na dziendobry macie gotowy system rzygotowany do takich rozgrywek, dokonujecie niewielkich zmian i jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Malark
Bóg
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:09, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cóż jesteśmy jednak chyba zbyt konserwatywni i celowo chcemy oryginalności i nie powtarzania ukutych schematów (oczywiście ucinam wszelkie odpowiedzi typu "występują elfy orgki i gobliny" - nie da się zrobić czegoś 100% oryginalnego!
Pozdrawiam i zachęcam do większego wkładu w budowę systemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 2:07, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
moze taki maly przyklad o co mi chodzi ^^
nie twierdze, ze w wampirze jest idealne wszystko zrobione bo nie jest, tak jak w zadnym ze systemow [tutaj taki przyklad... przedpotopowie na rowerze teoretczie moze wyciagnoc 2860 hm/h ...] ale jest to w miare inteligentnie zrobione. cechy sa podizelone na 3 kategorie fizyczne, spoleczne i mentalne. cecha przybiera watrosc od 1 do 5. mozna zalozyc ze przecietny czlowiek ma wszedze wartosc 2.
zrobmy elfa tym sposobem [po nazwie cechy wartosc startowa a w nawiasie maxymalna]
sila 1(4) - drobna budowa i "delikatnosc"
zrecznosc 3(6) naturalna zwinnosc i wrodzony refleks
wytrzymalosc 1(4) tak samo jka sila
wyglad 3(6) doskonalsze rysy, gracja poruszaia sie, elegancja
charzma 1(4) snobizm i lekka xenofobia
oddzialywanie 2(5)
percepcja 3(6) bystre, uwazne spojrzenie na otoczenie
inteligencja 2(5)
spryt 2(5)
umiejetnosci mozna zrobic analogicznie
--- latwo szybko i przyjemie....
a co do magii...to tak jak pisalem wczesniej latwo z maga zaadoptowac pewne rozwiazaia. [ew pewna gra miala cs podobnego might and magic]
magie podzielic na sfery... :
- ogien , woda, ziemia, powietrze, [tak jak zywioly]
- biala [roznego rodzaju blogoslwienstwa, leczenia, defensywne czary itp]
- czarna [wyssaia energii, animacja martwego itp]
- umyslu [telepatia, esp, telekineza, lewitacja tip]
- ciala [polimorfia, i inne modyfikujace wlasnosci materii]
w przedziale 0-5 przy czym tutaj ilosc kropek oznaczalaby "znajomosc" dajen sfery
i jedna ceche odpowiedzalna za sile czarow w przedziale 0-10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 2:10, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
apropos oryginalnego.... a co z przebudzeniem ziemi ? obsydianinowie, t'skarangi, horrory.... duzo tam tego jest ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|