Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 12:41, 30 Cze 2006 Temat postu: moje spojrzenie na młotka |
|
|
W młotku jest jedna świetna rzecz.. a mianowicie profesje... potrzebujesz jakiegoś npc? Nic piękniejszego niż w młotku... masz szlachcica, kapitana statku, wioślarzy, ochroniarza. No cud dosłownie. Potrzeba medyka? Nie ma sprawy, żołnierz? Proszę bardzo.
Ale niestety tutaj piękno systemu się kończy i to jest poważna klapa jak dla mnie. Masz jakiś swój zawód ruszasz w świat. I tu zaczyna się bagno a raczej kicha:/
Dla przykładu... postać maga/ kapłana jest tu wg mnie dobrze zrobiona [jedziesz stale w „tym samym fachu”] ale... co z resztą? To chodzenie po profesjach jest bardzo nieudolnie zrobione. Jeśli o mnie chodzi to powinna być dla każdej profesji [wojownik, łowca, złodziej] również taki poziomowy zawód tzw. obieżyświata doskonalącego się w swoim fachu i nie bardzo sztucznie i naciąganie zmieniającego swoje zawody, żeby zdobyć nowe rozwinięcia.
Nie twierdzę, że wszystkie są do bani. Jest parę interesujących i dobrze zrobionych „łańcuszków” ale to są znikome ilości to raz, dwa są za krótkie [2, góra 3 profesje]
Tu takim przykładem dobrego sznurka nich będzie szlachcic – rycerz najemny – rycerz zakonny [no tak... ale co dalej ????]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Foigan
Początkujący Gracz
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 17:12, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Co mi się nie podoba to losowanie profesji początkowej, to jest beznadziejne. Pomyślcie piszecie historię swojej postaci w kórej dajmy jest średniej klasy kowalem w pewnym miasteczku. A tu losujecie sobie banitę albo jeszcze lepiej ucznia czarodzieja. Gdzie tu z kowadłem będziesz czarować. To mi się nie podoba i to bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Malark
Bóg
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:26, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No wg mnie to chyba MG może coś takiego ominąć na prośbę graczy? Bo to faktycznie mocno porypane - zmusza cię do grania określonej postaci :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 3:09, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem to na trochę innej zasadzie. Gracz mógł sobie wybrać profesję startową w zamian za 1 punkt przeznaczenia [nota bene. dawałem maksymalną ilość pp na starcie ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Władca Nocy
Bóg
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Redhorn
|
Wysłany: Sob 20:20, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ale za to w temacie samej rozgrywki... hmm... według mnie tylko bardzo dobrze... ale to naprawdę bardzo dobrze poprowadzony Wampir może dorównać Młotkowi...w jakiej innej grze gracz boi sie o włąsne życie na każdym kroku? Świat i system stwarzają niepowtarzalny klimat... a profesje... cóż ja pozwalałem wybierać... i profesje i rase...
Nota bene nie każdy gracz ma takie problemy jak to przedstawił Foigan... moich musiałbym młotem zmuszać do pisania histori
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|