Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 12:03, 14 Cze 2006 Temat postu: Czego robić nie należy |
|
|
System tak, jak każdy ma swoje „niedociągnięcia”. Czasami wchodzą bardzo zabawne sytuacje. Piszcie tutaj czego wystrzegać się należy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 12:25, 14 Cze 2006 Temat postu: Demon prędkości |
|
|
Nigdy nie zakładaj się, że swoją podrasowaną furą prześcigniesz dziadka na składaku.
Prędkość roweru wynosi 13x siła km/h
Przedpotopowiec ma 10 siły = 130 km/h
Jeśli ma potencję na 10 daje nam to 20 siły = 260 km/h
Jeśli ma akcelerację na 10 to... 2860 km/h
.... i kto powiedział ze składakiem samolotu nie wyprzedzisz???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 12:37, 14 Cze 2006 Temat postu: Zmienno kształtność |
|
|
Nie drażnij gangrela bo mu ogon wyrośnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snow
Zaawansowany Gracz
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 12:52, 14 Cze 2006 Temat postu: Młody nie oznacza słaby |
|
|
Co potrafi startowy thremere ze ścieżką krwi na 3 kropkach, 10 punktami siły woli i 8 pokoleniem
Moc krwi – 3 kropka taumaturgii [czyli 6+ oznacza sukces]
Używając punktu krwi na automatyczny sukces rzucamy 10 kośćmi na efekt. Przy „odrobinie” szczęścia uzyskamy 9-11 sukcesów
I właśnie w tym momencie zaczynają się schody... nasz świeży thremere właśnie stał się potężniejszy od Kaina [możemy wejść na pokolenie nawet o 3 wyższe!!]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|