Forum Rydaur Strona Główna Rydaur
Witaj w polskim swiecie fantasy - Rydaurze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Góry Centralne
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rydaur Strona Główna -> Centreville
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Belial
Gość






PostWysłany: Śro 22:50, 15 Mar 2006    Temat postu: Góry Centralne

Góry Centralne to obszary mające w swym "asortymencie" zarówno wyżyny przedgórza, wzgórza, jak i same góry z ośniezonymi wiecznie szczytami. Na zachodnich stokach mieszkają społeczności krasnoludów, mieszające się z tymi z Redhorn.
Powrót do góry
Jordmidal
Bóg



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Księstwo Cieszyńskie

PostWysłany: Śro 23:35, 15 Mar 2006    Temat postu:

Ukrztałtowanie regionu:
Okolice to głównie tereny górskie i wyżynne. Szcyty sięgają ponad 4000 m. n.p.m - jednak nikt jeszcze nie sprawdził ile tak naprawde mają wysokości. Wiele szczytów osłoniętych jest gęstymi białymi chmurami tworząc znich tajemniczą krainę. Stoki górskie często są ośnieżone wielkimi masami śniegu. Każdy musi patrzeć pod nogi by nie pośliżnać się na zlodowaciałym podłożu. Jednak przez cały rok tylko górne partie śniegu są ośnieżone, a na terenach niższych bez problemu można uprawiać role i hodować zwierzęta.
W tych górach znajduje się także warownia Redhorn - jednak jest ona bardziej cywilozwanym miejscem niż reszta oasad znajdująca się na tych terenach. W górach można się nadknąc na wiele jakiń, szczelin, wąwozów czy dolin - jednak brakuje śmiałków z Centreville by zbadać tutejsze tereny.

Mmieszkańcy:
Góry centralne zamieszkują przedewszystkim harde krasnoludy i ludzie uciekający z cywilizowanych miast, czasem szukający spokoju duszy. Jednak można tu spotkać sporą ilość gnomów usiłujących zbadać tutejsze tajemnice. Napewno jeden z tych kurdupli nawinie ci się pod nogę, a moze to ty będziesz się komuś nawijał Wink Rzadsze są mieszańce - lecz przede wszystkim półorki, półogry i inne hybrydy.
Do mniej przyjażnych ras zamieszukjących te tereny zaliczają się orki z plemieni tańczącego sokoła, krwawego kruka i srogiego muflona.
Następnie gobliny z plemion grzmiacej skały i zęba smoka.
Innne goblinoidy nie śa raczej zrzeszone w plemiona. Gnom Oswald Osborn zauważył, że asymilują się z innymi plemionami lub działają w małych bandach. Innymi niebezpiecznymi storzeniami są koboldy, ogry, śnieżne i lodowe trolle, giganty górskie oraz lodowe i yetti. Mieszkają tu także neibezpieczne białe smoki, a podobno w okolica redhorn mieszka potężny czerwony smok. Oswald Osborn w swoim przewodnkiu po potworach górskich wspomina coś także o żywiołakach i tajemniczych Yeti.
Wracajac jednak do ludzi - trzeba powiedzieć o pięciu plemionach: Plemie arktycznego dzika ( królewskie plemie), plemie lodowatego jaszczura, plemie niedźwiedzia skalnego , plemie srebrzystego wilka oraz plemię kozicy.
Krasnoludy tutejsze żyją w trzech klanach - Stoneblinde, Rotstern i Blackthunder.
Są jednak ludzie i krasnoludyi gnomy, które mieszkają z dala od klanów i plemion we wspólnych osadach. Cool
Główne skupiska ludności:
Gniazdo orła - warownia zamieszkana przez klan Rotstern. Warownia nie ejst zbyt wielka - mieszka w niej raptem ok. 1500 krasnoludów. Na czele kalnu stoi ksiaże Ogrimald Rotstern. Tutejsze krasnoludy trudnią się wydobywaniem miedzi oraz węgla kamiennego.
Hagdamor - to zaledwie niewielki bastion krasnoludzki, gdzie żyje zdziesiątkowane plemię Blackthunder strzegące przełęczy Łona Wichru - niegdyś zostali zdziesiątkowani przez plemie krawego kruka i zęba smoka.
Zajmują się wojna i eksperymentami magicznymi jako nieliczny krasnoludowie. Ttuaj włada krasnoludzki mag Ozinda Blackthunder
Cytadela Nordgaard - w tej wielkiej cytadeli wznoszącej się ponad chmury żyje klan Stoneblinde, którego przywódća jest noszący tytuł króla Thagdar Stoneblinde. Nordgaardczycy chętnie wpuszczaja do siebie gnomy, które ulepszają ich narzędzia w kopalniach. Trudnią się wydobyciem mithrilu, a także karbunkułu- niebieskie kamienie szlachetne. W ich halkach powstają niezliczone bronie i zbroje.
Siedmiosioło - to siediem wiosek - Debmar, Siseldorf, Yatu, Limbis, Qendalionis, Eastbold, Karband - na czle zrzeszonych wiosek stoi baron Wilhelm Rotshilt, któremu pomaga siedmiu sołtysów wsi - osady te znajduja się w niżyszch partiach gór, gdzie wieśniacy trudnią się uprawą roli i wypasanem kóz, bydła i owiec.
Swerdjord - jest to święte miejsce wszystkich barbarzyńców - stoi tam kamienna hala gdzie wielcy wojownicy zawsze ucztują i oddają cześć bogom. = położone wysoko w górach - za wejsćie tam bez zgody wiedzących grozi śmierć.
Kieł Boga Mrozu - to lodwa wieża pnaca się do góry za przełęczą Łona Wichru. Nikt jej nie zbadał choć Oswald OSborn szykuje swą ekspedycje, aby zbadac to miejsce.
Historii: brak - mentalność istot tam mieszkających nie pozwala na rozgłaszanie każdemu o tym co się działo w minionych czasach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eldakhar
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Khazad dum

PostWysłany: Pią 23:38, 14 Kwi 2006    Temat postu:

Niski krępej budowy ciemna krotko przystrzyzona broda uzbrojony w niewielki toporek oraz mlot bojowy od razu widać krasnoludzkiego wojownika.

Był słoneczny ranek kiedy to młody krasnoludzki wojownik stanął na jednej z przełeczy był początkujacym poszukiwaczem przygód ale na jego twarzy malował sie spokoj zastanawiał sie gdzie mozna znalezc jakies spokojne i bezpieczne schronienie oraz gospode gdzie moglby troszke zajrzec do kufelka nie spodziewał sie co spotka go na tej scieżce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 10:30, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Krasnolud brnął w zaspach śniegu. Jego twarz samagały silne powiewy wiatru, a jego broda już się powoli szroniła. Śnieg sięgał mu po kolana co nie było ciężką sprawą, ale zawsze mogło być lepiej. Śnieg wpada do oczu - a z daleka słychać rozpaczliwe krzyki. Jednak zamieć uniemożliwia zobaczenie tego kto woła Wink
Powrót do góry
Jordmidal
Bóg



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Księstwo Cieszyńskie

PostWysłany: Sob 10:31, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Wybaczice powyższy post ja naipisałem. Tylk ozapomniałem się zalogować Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eldakhar
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Khazad dum

PostWysłany: Sob 17:57, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Długo krzyczałem lecz nie uslyszalem odpowiedzi, zaschnelo mi w gardle byle strasznie przemecony walka z zamiecia.Postanowiłem rozbić oboz i napalić ogień to zabezpieczyłoby mnie a gdyby usłyszany prze ze mnie glos był przyjazny pozwolilo by nam to na komunikację.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jordmidal
Bóg



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Księstwo Cieszyńskie

PostWysłany: Nie 16:04, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Po mimo zdrętwiałych od zimna rąk udało ci się rozpalić ogień. Siedziałeś opatulony w futro i rozcierałeś przy ogniu zkostniałe dłonie. Jednak wiatr i śnieg nie ustawały. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eldakhar
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Khazad dum

PostWysłany: Nie 18:11, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Jeżeli śnieg nie przestanie padac zgine z pewnoscia zamarzne postanowilem poszukac jakiejs jaskini ktora zapewnilaby mi bezpieczna ochrone przed wiatrem sniegiem i dzikimi zwierzetami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saktol Di Ent
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DandD.fora.pl

PostWysłany: Nie 18:21, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Dzielny krasnoludzki skald, brnął przez śniegi a jego ruda broda była już niemal cała biała. Zmierzał do Hagdamor gdzie miał nadzieję znaleść natchnienie i napisać pieśń o jego dzielnych obrońcach, gdyby nie ta cholerna śnieżyca, dotarłby tam pewnie jeszcze dziś. Trudno. Poprawił kobze i mały plecak przerzucony przez ramię i ruszył dalej. Ściemniało się, i choć trudno sobie to wyobrazić robiło się coraz zimniej. Musiał znaleść jakąś jaskinie - naszczęscie niemało ich tu - i odpocząć, przespać się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jordmidal
Bóg



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Księstwo Cieszyńskie

PostWysłany: Pon 9:38, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Idąć przez śnieg słyszłeś tylko ryk wiatru. Twe oczy były już zasypane śniegiem, aż nagle wpadłeś na jakieś inne stworzenie będące nawet podobne do krasnoluda. Choć nie miałeś tej pewności do półki nie usłyszałeś paru bluzgów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saktol Di Ent
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DandD.fora.pl

PostWysłany: Pon 10:41, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Skald zdziwiony spojżał na współbratymca, nie spodziewał się spotkać kogoś tu, na pustkowiach. Otrzepał się więc ze śniegu, wziął tęgi łyk z piersiówki i wyciągnął do - mniemając po wyglądzie - wojownika dłoń
-- Witaj wojowniku, ciekawe sobie mniejsce na spacerek wybierasz. Zwom mnie Saktol, z klanu Di Ent.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eldakhar
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Khazad dum

PostWysłany: Pon 12:49, 17 Kwi 2006    Temat postu:

A ja jestem Eldakhar z Hagdanor ty tez w dziwnych miejscach spacerujesz co cie przywiało w te strony?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Eldakhar dnia Wto 14:28, 18 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saktol Di Ent
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DandD.fora.pl

PostWysłany: Pon 12:54, 17 Kwi 2006    Temat postu:

-- To długa historia mój przyjacielu, znajdźmy jakąś jakinie i rozpalmy tam ogień. Odszpuntujemy śliwowice i opowiem ci wszystko.

Saktol skald ruszył razem z Eldakharem dzielnym wojownikiem na poszukiwania schronienia na tę noc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eldakhar
Zaawansowany Gracz



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Khazad dum

PostWysłany: Pon 12:56, 17 Kwi 2006    Temat postu:

tam niedaleko drogi widzialem jedna jest dosc obszerna i wygladala na pusta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jordmidal
Bóg



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Księstwo Cieszyńskie

PostWysłany: Pon 17:10, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Poszliście w stronę drogi rozpracowywujac razem piersiuwkę śliwowicy. Grzęzniecie już w śniegu po pas a wasze brody są całe oszronione. Z nosów wyrastają wam sople. Idziecie blisko siebie by uzyskać więcej ciepła Twisted Evil Cali się trzęsiecie. Gdy dochodzicie do drogi widzicie, ze dalsza droga nie będzie łatwiejsza. Pójdziecie albo w dół choć lepiej byłoby się sturlać lub będziecie się pnęli w górę nieopodal niebezpiecznych przepaśći i zlodowaciałych kamieni. Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rydaur Strona Główna -> Centreville Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 1 z 14

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin